torsdag 4 oktober 2007

I mitt huvud just nu

Av någon anledning har de spelat Kanye West's låt "Stronger" på MTV asia mycket på sistone. Jag vet inte om jag har missat något som gjort att låten blivit aktuell igen (var det inte något med att Kayne och 50 cent släppte skivor samtidigt för någon månad sedan?), eller om det är så att de är efter här. I alla fall så fastnar den i mitt huvud och förhoppningsvis ska videon låten spelas för er när ni läser bloggen, så att ni kan höra hur det låter i mitt huvud dagarna i ända. Visst är Internet fantastiskt för viktig information som denna!? =)

Jag och Jens har varit uppe tidigt (07:00!) och simmat en premiärtur i poolen innan frukost. Vi provade också på de olika features som finns i den mindre "spa-poolen", med uppvärmt vatten. Nu ska jag plugga kinesiska och sedan blir det skola och ikväll väntar middag med Ericsson.


Inga kommentarer: