tisdag 4 mars 2008

Min dag i bilder

På förmiddagen träffar jag en av mina äldsta vänner. Vid halv två hämtar vi hem hennes dotter från dagis. På 6 månader händer det mycket när man är så liten! Lilltjejen både går och "pratar".

Förslöv, 14:20.

Jag och den ofantligt söta tjej som jag är fadder till.

På eftermiddagen bär det av till Malmö och mina 3 månader gamla kusinbarn. Jag har bara sett dem på bild tidigare, och de är otroligt fina. Konstigt att tänka sig att min kusin och hans tjej verkligen har barn, och två stycken (tvillingar)! Men roligt är det.

Malmö, 18:30.

Jag och lilla tjejen.

Min kusin och hans son.

Malmö, klockan 20:37.


Vadmöllan 21:30.


Middag med ett gott glas vin hos min farbror & faster. En mycket bra dag!

4 kommentarer:

Lange sa...

Fan vad snygg din kusin är, synd att han redan är tagen...

Eva sa...

haha. jag ska hälsa honom det. Eller du kanske kan be din tjej hälsa? Jag har hört att de två ska vara ganska tighta..=)

Anonym sa...

Jag är fortfarande helt fascinerad av att du lyckades ta en bild där det ser ut som om vi har det välstädat och pyntat hemma hos oss. Det behövs minsann en massa talang för att klara av det.

Eva sa...

Det är nog faktiskt mest kamerans förtjänst. Vad jag tycker är ännu mera skickligt är att jag fått dig att kapitulera och numera titulera dig själv "Faster Lotta". Jag är oändligt stolt! =)