torsdag 6 mars 2008

Att leva i kappsäck

Jag trodde det skulle kännas besvärligt att flänga runt med en ryggsäck, sova en natt här och en där, ha späckat schema för att få plats med så många träffar som möjligt, men det tycker jag inte alls att det är. Det är bara kul att få träffa så många av mina vänner, och det är riktigt mysigt att bo över hos folk. Framför allt när jag, som i natt, fick dela madrassen på golvet med en ofantligt kelsjuk borderterrier. Hon inte bara sov hos mig precis hela natten, hon kom till och med och burrade ner sig under täcket och sov sked med mig! Helskön jycke.



Första fikadaten började idag klockan 09:00 och var väldigt trevlig. Dagen fortsatte i samma trevliga stil, och nu när jag återvänt till hemmet i Vejbystrand börjar jag bli lite trött. Snart dags för mig att burra ner mig. Det tänker jag göra tillsammans med inte mindre än 4 nummer av Sonic, vilka låg och väntade på mig här hemma. Fest!

Inga kommentarer: