torsdag 8 november 2007

Hej då fukt!

Nu blir det ingen blogg på ett par dagar. Imorgon åker vi till södra Taiwan. Till....jag vågar knappt säga det.. tänk om Sara läser...men i alla fall. Vi ska till Kenting. Jag bryr mig egentligen inte om ifall hela stället är en enda stor turistfälla, bara solen är där så är jag nöjd. Ska ta med de pocketböcker jag hittade på senaste damträffen/bokbytarkvällen i exportrådets regi. Och så ska jag se till att Jens sover mycket. Det gör inte så mycket om det är turistigt och tråkigt om man ändå bara tänker sova i solen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Eva och Jens!

Som vanligt vet jag inte riktigt om de här kommentarerna kommer fram, men jag skickar ändå:) Sitter på ett internet-café med havsutsikt i Kapstaden och solen skiner. Skulle kunna vara perfekt, men jag längtar hem. Jag känner mig som en mes och brukar aldrig känna så här när jag reser. Men jag känner mig lite malplacé och lite ensam. Även om jag har folk omkring mig, så känner jag mig ensam. Hoppas det blir bättre snart, för jag har nedräkning på dagarna och det är patetiskt. Här finns ju för fan både el, rinnande vatten och flotta toaletter. inte konstigt att man längtar hem!;) Hoppas ni mår bra och TACK för era uppmuntrande ord sist. Ni äger fett. Puss och kram.

Eva sa...

Cat-skat har fått facebook-mail! =)Klart dina kommentarer kommer fram!

Sara sa...

Haha, klart jag läser. Och skrattar. Och håller med om att havet är vackert!

Du blev väl inte solbränd i alla fall, hoppas jag? ;)

Eva sa...

Hahaha! Skulle jag fått låna din blekningscreme i sådana fall? =)