onsdag 13 februari 2008

men skärp dig för tusan!

I förra veckan satt vi och såg hungrande barn äta upp våra frukostrester. Idag läser jag det här:

Nicole otursdrabbad - tappar bort skor och stylister
VÄSTERÅS. Först försvann hennes specialbeställda
Dior-skor. Sedan fastnade hennes stylister i en grekisk flygstrejk.
- Jag har gråtit jättemycket, berättar Nicole Fuentes.

Det är ju så att man baxnar. Jag har ingen aning om vem denna Nicole Fuentes är, men hon har redan säkrat en plats på min lista över "mest patetiska människor någonsin". Grattis Nicole.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte varför men kom och tänka på Hipp Hipp. "Dagens ilandsproblem är ... "
/ola

Linn Arvidsson sa...

Haha, men hjälp. vissa är verkligen för bortskämda.!

Eva sa...

Verkligen! Jag instämmer till fullo, i både Olas & Linns kommentarer!