söndag 13 april 2008

Hello Saferide

Den här helgen har varit kalasbra på så många sätt. Riktigt kul fest i fredags, härligt slappande igår med massor av avsnitt av "HippHipp" sedda på datorn i sängen, en skön dag idag med brunch och ett body pump-pass och sedan massa härligt slappande igen och sist men inte minst en riktigt bra konsert igår kväll. Taipei gästades av de svenska artisterna Maia Hirasawa och Hello Saferide, och de båda artisterna bjöd oss på riktigt fin show. Tydligen är Maia Hirasawa någon form av världskändis i hela Sverige just nu, men jag hade aldrig hört talas om henne förrut. Jag tyckte hon var väldigt charmig som artist, och otroligt duktig. Favoriten är och förblir nog dock ändå Hello Saferide. Jag faller pladask för pop som är så smart.

Nu ska jag återgå till min deluxhelg. Ska lyssna på lite trevlig musik och lära mig några kinesiksa glosor innan jag ska se om jag kan övertala Jens att avsluta helgen med en bra film.

Inga kommentarer: